niedziela, 3 września 2017

Zapewne jak większość posiadasz gdzieś stary telefon o istnieniu którego dawno już zapomniałeś, bądź przekładasz go z kąta w kąt bo tylko zajmuje miejsce.  Jest kilka możliwości jak rozwiązać ten problem... Można go sprzedać, oddać dziecku do zabawy, oprawić w ramkę jako pamiątkę, ale można też nadać takiemu telefonowi nowe życie.

Ja sam właśnie jestem od niedawna w posiadaniu starszego modelu, który niedawno zakpiłem w dodatku za "psie" pieniądze, ale o tym napiszę w następnym poście... Zapewne zastanawiacie się co mam na myśli pisząc, że taka cegła i nowe życie podczas gdy era smartfonów na stałe zagościła w naszej kulturze, a ja piszę tu o jakichś zabytkach.

Do sedna:

Jestem przekonany, że wiesz co to za uczucie gdy nie możesz się dodzwonić do domu bo rodzice czy dziewczyna/żona wiecznie wiszą na telefonie. Jest na to rozwiązanie! Ten stary aparat, który jest już bezużyteczny może zagościć w Twoim domu jako nowa rzecz - telefon "stacjonarny" dostępny dla każdego domownika.  To doskonała alternatywa dla każdego domu. Jedyne czego potrzeba to sprawny telefon, ładowarka i karta SIM.

Jak działa to w praktyce?

Problemy z dodzwonieniem się do domu stały się przeszłością. Nie muszę już denerwować się z powodu zajętego głównego telefonu. Po prostu, dzwonię i jest :)



Czy ma to jakikolwiek sens?

Jak najbardziej. Osoba z którą musisz porozmawiać nie musi się rozłączać, później dzwonić ponownie ect. A przecież czasem wystarczy tylko chwila.

3 komentarze:

  1. w temacie telefonów spotkałeś się ostatnio z kurcze jak to nazwać - innowacyjną budką telefoniczną? śmieszna rzecz,a le jakby się zastanowić mega funkcjonalna zamykasz się w szklanym pomieszczeniu i możesz prowadzić rozmowę bez wszechobecnych hałasów, takie wygłuszanie pomieszczeń
    http://www.budkitelefoniczne.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tego rodzaju urządzeń warto zaopatrzyć się w dobre akcesoria bo nie każdy zestaw takim dysponuje. Od siebie mogę bardzo polecić markę Hama Posiadają bardzo dobrej jakości akcesoria, sama posiadam kilka i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podejrzewam, że takie telefony to norma w każdym domu. U mnie też gdzieś są, kiedyś się dzieci bawiły. Teraz mamy znacznie nowocześniejsze. Mało też kto ma telefon stacjonarny. A w sumie czemu, tego już nie wiem. jak patrzę na ofertę https://fiberlink.pl/ to koszty utrzymania linii nie są wcale wysokie, do tego można mieć internet i telewizję w pakiecie. Myślę, że warta przemyślenia oferta.

    OdpowiedzUsuń

Translate

zBLOGowani.pl

Popular Posts