środa, 16 sierpnia 2017



Wprowadzenie:
Część z was zna, część z was nie kojarzy, HONOR to nowe dziecko znanej już marki Huawei, przy czym projektowanie smartfonów będzie należało również do tej firmy.

Co do telefonu:
Miałem z nim styczność cały rok czasu. Był to mój pierwszy średniak wzięty na umowę z jednej z sieci GSM. Co mogę powiedzieć na jego temat?

Wykonanie:
Model 5X jest wykonany wręcz idealnie. Z przodu 5'5"- calowy ekran Full HD. Głośnik i kamerką 5.0 Mpix, niestety dolna część ekranu jest niezagospodarowana. Z tyłu faktura szczotkowanego aluminium, którą dość ciężko porysować i umazać palcami. Smartfon jest dość cienki i niezbyt lekki. Posiada wystający aparat 13 Mpix, niestety wystaje z bryły. Na co dzień to nie przeszkadza, nie zdarzyło mi się porysować szkła w aparacie, a miał ciężkie życie, także jest dobrze.

Bateria:
3000 mAh. Sporo? Niby tak ale podczas używania go intensywniej bateria nie dawała rady dotrzymać do wieczora. To samo tyczy się grania - %-ty uciekają jak głupie. Na szczęście przy słuchaniu muzyki sprawa ma się lepiej. Plusem jest też to, że szybko się  ładuje.

Praca:
Telefon działa świetnie bez dwóch zdań. Nie zacina się, działa płynnie. Nakładka jak w Huawei, przyzwoita i przyjemna. 5X ma tendencje do przegrzewania się w czasie grania w bardziej wymagające gry.  Przez ostatni rok użytkowania nie miałem najmniejszych problemów z moim telefonem. 2GB RAM w zupełności wystarczają jak na ten sprzęt. Co ważne - korzystałem z dublowanego slotu na kartę SIM tu także nie było żadnego problemu.

Przeznaczenie HONOR-a 5X:
Honor nadaje się idealnie do oglądania filmów, ekran jest wyśmienity co sprawia, że ogląda się bardzo fajnie. Oprócz tego to świetny aparat fotograficzny. Wykonałem nim setki zdjęć. Zarówno na telefonie jak i na komputerze zdjęcia wyglądają jak zrobione profesjonalnym sprzętem więc jeśli jesteś fanem pstrykania fotek to sprzęt jak najbardziej skierowany dla Ciebie.

Czy jestem z niego zadowolony? Bardzo, trochę szkoda było mi przerzucać się na nowy model innej marki. Pomimo dość przeciętnej baterii HONOR-a 5X będę wspominał z sentymentem, zarówno jako swojego pierwszego średniaka jak i telefon.

Czy polecam?
Wyboru nie polecam ale też nie neguje :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Translate

zBLOGowani.pl

Popular Posts