niedziela, 27 sierpnia 2017

Styczność z tym produktem miałem już kiedyś. Wtedy ten zegarek, a raczej jego system to była istna masakra. System bardzo często się wieszał, przycinał, łapał lagi. Bardzo zniechęciłem się do tego sprzętu i przy okazji odstraszała mnie cena. Ostatnio zrobiłem drugie podejście. Odpalając smartwatcha liczyłem na powtórkę z rozrywki, jednak bardzo się zdziwiłem.





Opinia

Mam w domu do przetestowania jeszcze 4 zegarki, a w śród nich Vivoactive HR. Zdecydowałem się na niego, żeby opisać i zapomnieć mając na uwadze złe wspomnienia. W praktyce okazało się, że wszystko działa tak jak powinno. Producent zapewnił odpowiednie oprogramowanie, przez co nie napotkałem wszystkich mankamentów opisanych powyżej. Mogę z czystym sumieniem napisać, że jestem bardzo zadowolony.

GPS

Działa dobrze, nie miałem problemu z zagubieniem zasięgu mimo przechadzek po lasach.

Krokomierz 

Nie jestem przekonany co do krokomierza w tym gadżecie. Moim zdaniem różnica między zegarkiem, a tym co jest w rzeczywistości to +/- 3000 kroków za dużo. Zdarzyło mi się, że jak wstałem to naliczone było 31 kroków.

Pomiar tętna

Monitorowałem to co pokazuje zegarek i ciśnieniomierz. Ten zdaje się działać poprawnie. Różnice jakie wyłapałem znajdują się w tolerancji, gdyż raz odczyt był taki sam, a czasem lekko na plus lub minus. Mój model nie mierzy tętna na basenie! W kontakcie z wodą system się mrozi i nie pokazuje tętna.

Inne

Garmin Vivoactive HR posiada licznik pięter. Nie wierzyłem w ten wynalazek, ale poszedłem przetestować. Działa! Przy wchodzeniu na górę działa bez zarzutów, jednak przy schodzeniu w dół jeden jedyny raz zgubiłem jedną kondygnacje. Polecam współpracę smartfona z zegarkiem za pomocą Garmin Connect. W przypadku gdy nie zabierzemy zegarka, a w tle telefonu działa aplikacja to po późniejszym połączeniu przez bluetooth, baza w zegarku zostaje zaktualizowana.

Bateria

Producent zapewnia, że działa do 8 dni. Moja wersja wytrzymała dzień dłużej.


Funkcje smart

Wszystko działa poprawnie, powiadomienia na smartwatchu nieraz pojawiają się z kilkusekundowym opóźnieniem. Mi to nie przeszkadzało




Ogólne

Smartwatch Garmin jest dość duży, co za tym idzie przystosowany jest dla osób z nieco większym nadgarstkiem. Ja należę do tych osób więc dla mnie był skrojony idealnie.








0 komentarze:

Prześlij komentarz

Translate

zBLOGowani.pl

Popular Posts