wtorek, 29 sierpnia 2017

Samsung Galaxy Tab A to pierwszy tablet zrecenzowany na tej stronie. A więc zaczynamy. Na testy dostałem wytwór od Samsunga. Byłem bardzo ciekawy ceny jaką trzeba uiścić, by otrzymać ten tablet. W tym przypadku cenę podnosi sama marka tj. Samsung i wynosi ona na chwilę obecną ponad 1000 zł.
Jakie są moje wrażenia?






Wykonanie i praca

Sprzęt jest konkretny, bez dwóch zdań. Na pokładzie mamy wyświetlacz o przekątnej 10.1". Ekran duży i czytelny, podświetlenie bardzo dobre zarówno najmniejsze jak i największe. Bryła sprawia wrażenie solidnej. Wykończona jest bardzo dobrze pomimo faktu, że do czynienia mamy z plastikiem. Mój tablet od czasu przyniesienia go do domu trochę przeżył, mam na myśli upadki, czy obicia. Jak na razie pomimo takich przeciwności nie zdołał się porysować lub uszkodzić.

T585 działa bardzo szybko i płynnie. Pomimo zamontowanych 2GB RAM sprzęt daje radę zarówno podczas odtwarzania filmów jak i w grach. Jedyny minus, który mogę opisać to trochę mało pamięci. Na start dostajemy 16GB, ale tę można rozszerzyć poprzez kartę pamięci. Z fajniejszych rzeczy jakie może zaoferować tablet Samsung Galaxy Tab A to tryb dziecko. Po aktywacji tego trybu cały interfejs staje się łatwiejszy do obsługi przez nasze pociechy oraz automatycznie nakłada kontrolę rodzicielską. Do tableta można wstawić kartę SIM oraz wykonywać i odbierać połączenia.




Bateria

7000 mAh. Kolos! Moja bateria wystarcza spokojnie na 3-5 dni w zależności od użytkowania. Przy wieczornym oglądaniu filmów wystarczy na naprawdę spory maraton. 




Podsumowanie 


Jestem bardzo zadowolony z tego modelu. Tablet ten jest skierowany dla każdego. Świetnie nadaje się do pracy, oglądania filmów czy też surfowania po internecie. Poza tym, że świetnie trzyma się w ręce ma też jedną wadę - jest dość ciężki.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Translate

zBLOGowani.pl

Popular Posts