niedziela, 27 sierpnia 2017

Witam wszystkich serdecznie! Ostatnio drogą kupna nabyłem nowy sprzęt - Xiaomi Redmi 4a.

Sporo słyszałem na temat tego modelu, jedni wypowiadają się dobrze inni trochę gorzej. Jest to mój pierwszy kontakt z marką Xiaomi więc do tematu podszedłem z wielką pasją.



Wykonanie:

Telefon wykonany solidnie. I tu wielki plus, z tyłu mamy plecki wykonane z tworzywa. Co rzuciło mi się w oczy to fakt, że telefon nie trzeszczy podczas "wyginania" go. Naprawdę kawał dobrej roboty! Z przodu zamontowany wyświetlacz 5", w moim odczuciu to trochę mało, ale cóż.

Bateria:

3120 mAh. I to jest to co mnie zdziwiło! W pełni naładowany akumulator spokojnie wystarczy na cały dzień, także bez obawy. Dość ciężko rozładować baterie jeśli chodzi o słuchanie muzyki czy przeglądanie internetu czy mediów społecznościowych/

Praca:

Telefon działa dość płynnie, sporadycznie zdarzyło mi się, że system złapał przycinkę. Redmi 4a nie grzeje się, bynajmniej od czasu kiedy go użytkuje nie miałem takiej sytuacji. Nakładka producenta jest ok i przemawia do mnie bardziej niż kilku innych producentów. Co ważne sama obsługa telefonu jest bardzo prosta.

Do czego mogę się przyczepić?

Przeglądałem inne modele tej marki, jak dla mnie zabrało loga producenta z przodu bryły.
Brak czytnika na linie papilarne
Mały wyświetlacz

Plusy Redmi 4a:

- IrDA - w tej cenie naprawdę bardzo rzadko spotykany dodatek. Przydaje się jeśli akurat nie masz koło siebie pilota do telewizora :)
- odtwarzacz muzyki - zwłaszcza na słuchawkach. Genialna sprawa :)
- grubość telefonu - w sumie to plus i minus. Jeśli podobają Ci się szersze obudowy to ta jest idealna

Wyboru nie polecam ale też nie neguje.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Translate

zBLOGowani.pl

Popular Posts