niedziela, 27 sierpnia 2017

To żadna tajemnica, że sieci GSM mają w abonamencie lepsze smartfony, niż w oferowanych Mix-ach. Dlaczego tak się dzieje? Chyba główny powód to lepszy zarobek. Jeśli przekroczysz wartość bazy abonamentu to automatycznie naliczana jest opłata dodatkowa. W moim przypadku bazowy abonament to ok 60 zł. Co wcale nie znaczy, że tyle też płacę. Średni rachunek to mniej wiecej 150 zł czyli 90 zł wiecej. Jest zysk? A no jest.
Wracając do tematu. Sprawdźmy jaki telefon dostaniemy w przypadku dopłaty max 150zł.







Oferta

Wybór jest naprawdę duży, postaram się więc dobrać tylko lepsze modele.

Huawei P9 2017: coś czego jeszcze u mnie nie było, ale materiał zalega od kilku tygodni. Bardzo fajny telefon, co ważne - tegoroczny. Czyli będzie wspierany rok dłużej niż starsze modele. O działaniu nie będę wspominał bo materiał jaki przygotowałem będzie można znaleźć w następnym poście. Smartfon P9 to wybór dobry dla każdego. Ładny, przejrzysty i przede wszystkim płynny.

Samsung Galaxy A5 2017: A5-tka z tego roku to zawodnik, który już sporo namieszał na rynku. Znam sporo osób, które go mają i zdecydowali się głównie dzięki mnie. Oczywiście nikt nie zgłasza zażaleń. O samym smartfonie zaś można poczytać tutaj.

Honor 8: idealny... co tu więcej dodać. Ta wersja Honora oczarowała mnie jak nigdy. Materiał jest u mnie na blogu, więcej szczegółów tutaj. Elegancja i klasa jaką prezentuje Honor zrobi wrażenie na każdym. Raczej odradzam kupowania dla mniejszych dzieci, gdyż na tyle ulokowane jest szkło.



Inne modele

W dogodnej cenie są również modele, które posiadają w nazwie słowo Lite. Co prawda różnią się od oryginału i można je brać pod uwagę. Ja tego nie zrobiłem, gdyż "wyszczuplone" wersje traktuje jako osobny gatunek. 

1 komentarz:

  1. Z roku na rok pojawiają się nowe modele, ja przyznaję mam tak, że jak jakiś telefon mi się spodoba to nie zastanawiam się długo tylko wymieniam. Lubię niezawodne urządzenia, tak samo jak muszę mieć niezawodny dostęp do internetu. A taki zapewnia mi od lat https://fiberlink.pl/. Najlepszy dostawca w Małopolsce.

    OdpowiedzUsuń

Translate

zBLOGowani.pl

Popular Posts