niedziela, 27 sierpnia 2017

Przyszedł czas na opisanie mojej przygody z modelem Nokia 5. Chociaż jest to mój smartfon służbowy to prywatnie spisuje się jeszcze lepiej. Nie ukrywam, że jestem bardzo zadowolony z naszej współpracy, ale prywatnie wolałbym wybrać produkt od Nokii z wyższej półki.







Wykonanie

Przód - ekran 5.20" pokryty szkłem Corning Gorilla Glass. Niestety producent nie podaje, której generacji. Górna część zawiera głośnik, aparat 8Mpx, oraz czujnik światła. Prawy górny róg zarezerwowany jest dla logo producenta, który jak wspominam wygląda nadto elegancko. Wyświetlacz wykonany w technologii IPS w jakości HD czyli 720 x 1280px czyli 282 piksela na cal. W dolnej części smartfona zostały ulokowane przyciski nawigacyjne, które są podświetlane oraz czytnik linii papilarnych.
Tył - gładki zaoblony metal pokrywający całe plecki smartfona. Metal oceniam bardzo pozytywnie z tego względu, że bardzo ciężko go zarysować. Wykonany jest wprost fenomenalnie. Z tyłu 5-tki znajdziemy tylko dwutonową diodę oraz aparat 13Mpx.
Linia - metalowa ramka ze ściętymi bokami.
Ogólnie - co do wykonania to nie mam do czego się przyczepić. W niektórych kwestiach jest nawet lepiej niż w droższych modelach konkurencji. W kieszeniach mam dwa telefony i ostatnio przytrafiło mi się nosić Nokię w parze z kluczami. Z tej konfrontacji wyszła niczym stara poczciwa 3310. Czytnik linii papilarnych jest aktywny, działa bardzo celnie od czasu rozpakowania do teraz nie udało mi się przestrzelić odcisku.






Bateria

Działa dobrze, to mogę przyznać z czystym sumieniem. Niestety boli fakt, że telefon nie posiada wsparcia dla szybkiego ładowania3000 mAh przy intensywnym użytkowaniu spokojnie wystarcza na 1.5 dnia. Mniej intensywne użytkowanie spowoduje, że nasz akumulator wystarczy na 2-3 dni, dzieje się tak za sprawą fenomenalnej integracji z trybem czuwania.




Praca

Nie polecam obciążać pamięci RAM. To tak na wstępie. Spowoduje to nico dłuższe wczytywanie się aplikacji. W tym telefonie drażni mnie fakt, że trzeba przesunąć się na szczyt listy aby zamknąć wszystkie procesy - to tyle z minusów. Nokia 5 sama w sobie pracuje dość płynnie, sporadycznie zdarzają się przycięcia czy lagi, chyba, że przy obciążeniu tak jak wspominałem na wstępie. Na telefonie świetnie ogląda się filmy i słucha muzyki. Głośnik zamontowany w urządzeniu dorównuje tym z flagowych modeli i to dla niego należą się największe brawa.
Jeżeli zdecydujesz się na ten sprzęt od Nokii podobnie jak ja będziesz bardzo zadowolony .W porównaniu z innymi wersjami tego samego producenta właśnie 5-tka moim zdaniem wyszła najlepiej



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Translate

zBLOGowani.pl

Popular Posts