wtorek, 29 sierpnia 2017

O tym smartfonie w naszych mediach jest dość głośno z racji tego, że jest reklamowany przez sieci GSM, jednak czy warto go kupić? Mam właśnie okazję przetestować ten telefon, a moją opinię zamieszczam poniżej.


Bateria:
2800 mAh. Podczas użytkowania zauważyłem, że dość szybko uciekają procenty baterii przy odpalonym WIFI i mocno podświetlonym wyświetlaczu. Aż takiej tragedii nie ma, do wieczora wytrzyma na spokojnie. Inaczej ma się sprawa gdy telefon używany jest mniej intensywniej, wtedy bateria starczy mniej więcej na półtora dnia.

Wykonanie:
Metalowa ramka dookoła. Z tyłu plastikowa obudowa, którą zdążyłem delikatnie porysować w czasie użytkowania. Co za tym idzie etuii jak najbardziej pożądane. Z przodu wyświetlacz 5'3", kamerka do szerokokątnego selfie oraz głośnik.

Praca:
Sporadycznie trafiają się przycięcia. Normalnie telefon działa dość płynnie. RAM ma tendencję do zapychania się, więc dobrze jest zamykać poprzednie aplikacje. Do przeglądania internetu nadaje się idealnie.

Atuty:
Tak głośno reklamowane i chwalone szerokokątne selfie. Faktycznie telefon całkiem dobrze radzi sobie z robieniem szerokiego selfie. Aparat łapie szerokie boki co z pewnością przyda się do grupowego selfie. Z pewnością na plus fakt, że zainstalowano czytnik linii papilarnych. Ten działa dość ok, sporadycznie zdażało się, że nie trafiłem i ekran się nie odblokował. Czy mi to przeszkadzało? Nie. Plusem jest też to, że można wymienić baterię.

Czy warto?
Moim zdaniem poprzednia wersja pracowała odrobinę lepiej. Osobiście wolałbym dopłacić do innej wersji. Wyboru nie polecam, ale też nie neguje :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Translate

zBLOGowani.pl

Popular Posts